Khamis, 14 Ogos 2014

SENI DINDING DOA UNTUK PALESTINE

Saya tidak pandai dalam kesenian dinding ini, malah saya benar-benar seorang beginner dalam scene wheatpaste ini. Rujukan saya kebanyakan datang dari Youtube dan motivasi saya untuk meluahkan idea ini datang dari Redrum (Penang) yang aktif mempamerkan hasil seni mereka yang bermotifkan anti-korupsi, anti-peperangan, kemanusian dan kedamaian.

Berikut adalah antara yang dapat saya dokumentasikan sepanjang proses membuat wheatepaste di dinding Faithcraft Studio, Repoh, Perlis. Sesiapa yang lalu dikawasan ini, jangan malu-malu untuk datang mengambil foto dan sebarkan rasa benci kita kepada negara Yahudi tidak sah yang sedang menindas dan membunuh rakyat Palestine serta merampas Masjidil Aqsa dari umat Islam.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan