Jumaat, 19 Jun 2015

MOSH ZINE # 17



Mosh adalah di antara zine indie yang paling lama bertahan dalam pergerakan muzik bawah tanah Malaysia yang disunting oleh pemain bass /Vokalis kumpulan punk rock DUM DUM TAK. Bagi yang sudah biasa dengan pengisian Mosh dan hala lirikal DUM DUM TAK, anda sudah tentu tidak sabar untuk membacanya.

Menampilkan temubual bersama KELADAK, CON-DAMN THE CORRUPTOR, KHOTTAL, BELACAK, Iqbal M, sedikit ulasan dwi-bahasa album-album punk dan zines. Paling saya suka kupasan-kupasan isu yang disumbangkan rakan-rakan Ahmad Nizang menyentuh isu sosial, politik, falsafah atau kisah peribadi secara umumnya. Semua artikel yang ditulis memberi hujah yang benas untuk sama-sama kita fikirkan.Mosh turut menyiarkan sebuah artikel yang ditulis oleh saya.

Dapatkan Mosh Zine ini dengan harga RM12 (tidak termasuk kos penghantaran) yang kali ini dicetak secara professional dengan reka letak dan foto-foto menarik di dalam 100 muka surat.

Tambahan: Kemelut politik Malaysia yang terkini turut memberi tempias kepada karya-karya cetakan indie yang dikhabarkan akan diharamkan oleh pihak kerajaan. Ia sedikit sebanyak mengancam penulisan kreatif bawah tanah jika penguatkuasaan larangan cetakan karya bebas ini diteruskan hanya disebabkan mahu menutup hak bersuara milik rakyat.

HUBUNGI: Ahmad Nizang
Saya ada 3 keping lagi, PM jika berminat: 019-2281979

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...